söndag 15 februari 2009


8 kommentarer:

  1. Jag försöker nyfiket se vad du håller i handen, det som ser ut som en bit bärnsten?
    Jag menar förutom solen som går ner....

    SvaraRadera
  2. Så många fina bilder!
    Besöket i Norrbo fastnade jag extra länge vid. Stoppar in bloggen bland mina favoriter och återkommer gärna.

    SvaraRadera
  3. jaa, vad är det för sten ??...8-kantig, lila, andlig.... svar kommer imorgon. / Erik

    SvaraRadera
  4. steen....??? ja då gissade jag helt galet,,vid en hastig första anblick tyckte jag att det var nån s0m dök i snön mot kameran..sen när jag såg att det var en hand så lyckades jag få det till att vara det lilla kuväret snett nedanför bilden,,som gnistrade,,,nu får man inte en blund i ögonen innan svaret kommer.....

    SvaraRadera
  5. Tu...sempre,tante EMOZIONI...per il mio cuore!

    SvaraRadera
  6. fourit...jaahaa,men är den verkligen 8 kantig ? 8 sidor hittar jag ,,hmmm men fin är den.

    SvaraRadera