söndag 29 mars 2009

sista kväll på Getterön, Gubbanäsan

Som genom ett trollslag
rullade dimman in från havet.
Kallt och ruggigt blev det.








...och så !!
lika plötsligt sol.
Så jag fick en ny fin kväll på Gubbanäsan.














...och så var jag och hälsade på Dottern Erika
med barnbarna Fabian, Sebastian och Jonatan
och man Patrik.
Men dom bilderna behåller jag för mig själv.
Så nu : god natt.
Imorgon far jag hem mot Pershyttan
och säger hej på ett slag
Varberg
Getterön
Gubbanäsan
och rara familjen i Tångaberg !
Kram !










3 kommentarer:

  1. Hej Erik!!!..Vad underbart att du fick uppleva ytterligare en vacker solnedgång!!!..Idag är himlen helgrå och solen lyser med sin frånvaro.......Tack för kaffe och mysig pratstund!!!...kerstin

    SvaraRadera
  2. jaha nu blir det inga mer fina havsbilder för den här gången,,jag undrar bara ,,gubbnäsan,,är det fastlandet ,eller den lilla kobben som heter så???

    åsåå,du brukar kalla dej själv för skogsbunden konstnär,,men jag tycker nog att du har en hel del havskänsla och saltstänk åxå..

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem igen.
    A-M

    SvaraRadera