söndag 10 maj 2009

40 års jubileum !

40 år sedan
vi utexaminerades här
som folkskollärare

Hasse och jag tog en tur till Karlstad
för att besöka seminariet.
Sedan vidare färd till Bengtsfors
i Dalsland
för återseende av
klasskamrater


...samling på hotell Dalia




...en tur upp på Majberget








med fin utsikt över Bengtsfors.
fika i kaffestugan och besök
i "halmsalen"








Klar för middag




läcker förrätt
skapade aptit...





och trevlig bordssamvaro...
Tänk !
att vi känner varandra så väl
och innerligt.
Tack mina vänner !
Vi ses !










3 kommentarer:

  1. verkar vara ett avslappnat lärargäng,,å de flesta utom damerna har skägg eller musshe,,typikt lärare ???

    SvaraRadera
  2. Så trevligt ni verkar ha det, ett glatt gäng.;0)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej käre vän!
    Denna gång gick familjen före. Anne-Marie och jag var supportrar till Johan när han tävlade i Bugg i Köping. Detta var första gången jag missade en träff så det var på tiden att familjen fick förtur. Men vi ses snart igen om tre år. (Om livet fortsätter som hittills)
    Skicka mig bilderna så ska jag göra ett galleri på min hemsida. (www.goranberg.se)

    Kram från Göran

    SvaraRadera