fredag 30 oktober 2009

Lappuggla


6 kommentarer:

  1. Hej,

    Riktigt fin bild på denna underbara uggla.

    Jag tänkte höra om du skulle vilja dela med dig om var jag kan se och fotografera denna individ?

    För att du ska veta lite mer om mig så skickar jag med ett par länkar så att du kan ta ställning till om du vill delge mig lokalen:

    http://www.fotosidan.se/gallery/listpic.htm?authorID=28507

    http://www.naturfotoforum.se/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=394&sid=cd1eaefb026d817c230ce3acf0c26a0a

    Jag är medlem i SOF och NOF.

    Mvh Tobbe

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva min mail adress:

    tobbe.lindahl(a)swipnet.se

    Byt ut a:et mot @...

    // Tobbe

    SvaraRadera
  3. rena konstverket,,som skuren i marmor..inte ens en antydning till oskärpa..femetta.

    SvaraRadera
  4. Erik svarar: Jag är sååå ledsen , att jag av olika skäl inte kommer delge platsen, där ugglan nu uppehåller sig. Ber ödmjukast om förståelse !!!

    SvaraRadera
  5. Det är helt okej...

    Mvh Tobbe

    SvaraRadera
  6. Väldigt fin Lappuggla Erik, Grattis... Ja du vet ju att jag gillar vita bakgrunder.
    Ha det
    Roine

    SvaraRadera