onsdag 14 juli 2010

... en dag i taget ...
















3 kommentarer:

  1. ...ciao
    meraviglioso giorno
    torna domani
    io sarò qui
    ancora ancora ancora...................

    SvaraRadera
  2. varje ny dag,är oxå en helt ny möjlighet..

    det som var igår...det var igår..även en dag som man inte tycker man har fått något gjort..är värdefull,,men det upptäcker man inte förän efteråt..och det är säkert meningen...jag vet att det är svårt ,tankarna far hit å dit å ältandet tar omtag igenoch man blir överkänslig mot allt,,å man tolkar allt till minus..även det som är plus..

    i brist på annat får jag väl citera mia törnblom..

    den som har ena foten i det förgångna å ena i framtiden..pissar på nuet..

    själv är jag dålig på det,,men jag försöker,med min förmåga..åå lite hjälp.

    SvaraRadera
  3. Ja det är så man måste försöka ta det ibland, men det är inte lätt...
    /P

    SvaraRadera