måndag 5 juli 2010

Vilken härlig
fågel.
Tvungen att visa några fler bilder






















3 kommentarer:

  1. ...sì, è un'uccello meraviglioso!!!

    Erik grazie! è così bello e rilassante guardare e poi guardare e ancora guardare le tue BELLISSIME FOTO!!!

    SvaraRadera
  2. Jag undrar om det kan ha varit den som satt vid Våghuset idag och sjöng för mig. Den vågade sig nära mig....det kan ifs varit någon annan med liknande färger som jag mötte. Tyvärr är inte fåglar min starka sida men jag har andra kvaliteter =)

    SvaraRadera
  3. ja den är verkligen intressant,,själv har jag snöat in på dess unika näbbstyrka,,och i jämnförelse med oss,,blev det väl ungefär,som om vi klarade av att bita sönder cocosnötter precis som ingenting....!!!!!

    tur att den inte är större...för då skulle väl stolsben ,telefonstolpar åå järnvägsräls sitta löst till....möjligtvis..

    SvaraRadera